Powered By Blogger

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΔΗΛΩΣΗ Γ.Γ. ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

Σχετικά με την πρόσκληση, την οποία έλαβα για σύσκεψη με σκοπό τον ορισμό της υπηρεσιακής κυβερνήσεως δηλώνω ότι αρνούμαι να συναινέσω στον εμπαιγμό και την πολιτική ομηρία 440.000 Ελλήνων. 
Μόλις χθες, η προεδρία της δημοκρατίας αποφάσισε να με αποκλείσει από τη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών υπό τον κ. Παπούλια. Με τον τρόπο αυτό καταδίκασε σε πολιτική εξορία σχεδόν μισό εκατομμύριο Έλληνες που στήριξαν το κόμμα "Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή".
Αποκλείστηκα από μία συνάντηση ουσίας, κατά την οποία θα ετίθετο προς συζήτηση η ολοκληρωμένη μας πρόταση για διέξοδο από την κρίση. Μου ζητήθηκε να παραστώ σε μία συνάντηση με σκοπό τον διορισμό υπηρεσιακού πρωθυπουργού που θα φέρει εις πέρας ζητήματα μόνο διαδικαστικά.

Σήμερα, που ελήφθη πλέον η τελική απόφαση και η χώρα σύρεται σε νέες εκλογές - εξαιτίας της αλαζονείας των κομματικών αρχηγών, που θέτουν τα μικροπολιτικά οφέλη υπεράνω του εθνικού συμφέροντος - αρνούμαι να νομιμοποιήσω τον εμπαιγμό, την περιθωριοποίηση και την περιφρόνηση των 440.992 ψηφοφόρων της Χρυσής Αυγής.
Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος
Read more »

Μήπως τελικά οι Έλληνες γελάσουν τελευταίοι;

Οι Financial Times, παραθέτοντας παραδείγματα χωρών που χρεοκόπησαν, αποκαλύπτουν πως η χρεοκοπία μπορεί να μην καταλήξει σε καταστροφή για την Ελλάδα αλλά παράδειγμα επιτυχούς ανάκαμψης!
Διαβάστε όλο το άρθρο.
''Η χρεοκοπία θα είναι καταστροφική για την Ελλάδα και η συνεπακόλουθη μετάδοση της κρίσης θα είναι ζημιογόνος για την Ευρώπη. Αυτή είναι η κοινή εκτίμηση. Η συζήτηση που διεξάγεται περιστρέφεται μόνο στο πόσο ισχυρή θα είναι η μετάδοση της κρίσης και ποιος θα πρέπει να είναι ο χειρισμός για τα υπερχρεωμένα κράτη αλλά και για τους μεγάλους χρηματοδότες της Ε.Ε.
Μήπως, όμως, η συζήτηση κινείται σε λάθος βάση; Εκτός ευρωζώνης η Ελλάδα θα μπορούσε να αποδειχθεί πολύ πιο επικίνδυνη για το σύστημα στο οποίο πραγματικά ποτέ δεν ανήκε… Μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα επιτυχούς ανάκαμψης!

Υπάρχει ένα σενάριο που παραγνωρίζεται, βάσει του οποίου η χρεοκοπία δεν καταλήγει σε καταστροφή για την Ελλάδα. Σε αυτήν την περίπτωση, η πραγματική και πιο υπαρξιακή απειλή για την ευρωζώνη είναι πολύ διαφορετική. Σε αυτό το σενάριο εκείνοι που γελούν τελευταίοι είναι οι Έλληνες.
Ας δούμε, όμως, αυτό το σενάριο.
Οι άμεσες επιπτώσεις από την αποχώρηση ή την εκδίωξη της Ελλάδας από την ευρωζώνη σίγουρα θα είναι ισοπεδωτικές. Θα ενταθεί η φυγή κεφαλαίου, θα πυροδοτηθούν η υποτίμηση και ο πληθωρισμός. Θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί και να γίνει επαναδιαπραγματεύσιμη η ονομαστική αξία όλων των υπαρχόντων συμβολαίων, φέρνοντας χρηματοοικονομικό χάος. Αυτό που ενδεχομένως να αποδειχθεί πολιτικά ολέθριο είναι πως μπορεί τελικά να απαιτηθεί περισσότερη λιτότητα, καθώς η Ελλάδα εξακολουθεί να καταγράφει πρωτογενές έλλειμμα, το οποίο θα πρέπει να εκμηδενιστεί εάν η Ε.Ε. και το ΔΝΤ σταματήσουν να χρηματοδοτούν.
Αυτή η διαδικασία, όμως, θα οδηγήσει και σε σημαντική υποτίμηση της συναλλαγματικής ισοτιμίας (50 δραχμές για 1 ευρώ ποιος θα πάρει;). Παρ' όλα αυτά, έτσι θα τεθεί σε κίνηση μία διαδικασία προσαρμογής, που σύντομα θα οδηγήσει στον επαναπροσδιορισμό της οικονομίας και θα τη θέσει σε δρόμο βιώσιμης ανάπτυξςη. Πράγματι, ίσως υπάρξει εκτίναξη της ανάπτυξης, πιθανότατα για μεγάλη χρονική περίοδο, εάν υιοθετηθούν λογικές πολιτικές για την ανάκτηση της μακροοικονομικής σταθερότητας.
Ποια στοιχεία στηρίζουν αυτήν την υπόθεση; Ας δούμε τι έγινε σε χώρες που χρεοκόπησαν και υποτίμησαν τα νομίσματά τους και τις χρηματοοικονομικές κρίσεις της δεκαετίας του 1990. Όλες αρχικά υπέφεραν με σοβαρή ύφεση, που όμως διήρκεσε για ένα ή δύο χρόνια. Ακολούθησε η ανάκαμψη. Η Νότιος Κορέα κατέγραψε εννέα έτη συνεχούς ανάπτυξης με μέσο ετήσιο ρυθμό 6%. Η Ινδονησία, η οποία υπέστη αλυσιδωτές χρεοκοπίες, οι οποίες οδήγησαν στην κατάρρευση σχεδόν κάθε τράπεζας της χώρας, την ίδια περίοδο αναπτύχθηκε ετησίως κατά 5%. Η Αργεντινή κατά 8% και η Ρωσία πάνω από 7%. Τα στοιχεία αυτά αποδεικνύουν ότι υπάρχει ζωή και μετά τις χρηματοοικονομικές κρίσεις.
Βεβαίως, στην περίπτωση της Ελλάδας υπάρχουν ορισμένες ιδιαιτερότητες. Ο χαμηλός λόγος των εξαγωγών ως ποσοστό του ΑΕΠ λέγεται ότι αποκλείει την πιθανότητα ανάκαμψης που να στηρίζεται στις εξαγωγές. Το επιχείρημα αυτό, όμως, δεν είναι ισχυρό, επειδή οι κρίσεις μπορεί να οδηγήσουν σε δραστικό επαναπροσδιορισμό της οικονομίας.
Η Ινδία, επί παραδείγματι, κατάφερε να διπλασιάσει τον λόγο των εξαγωγών ως προς το ΑΕΠ μέσα σε μία δεκαετία μετά την κρίση του 1991 και τον επαναδιπλασίασε την επόμενη δεκαετία χωρίς μεγάλη υποτίμηση.
Επιπλέον, η Ελλάδα θα υποστεί υποτίμηση γιγαντιαίων διαστάσεων. Μία τέτοια αλλαγή αδιαμφισβήτητα θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για εξαγωγές και θα μετατρέψει δραστηριότητες που μέχρι πρότινος δεν είχαν εμπορικό πλεονέκτημα σε εμπορικές ευκαιρίες. Ουδείς μπορεί να προβλέψει ποιες θα είναι αυτές οι εξαγωγές. Θα δημιουργηθούν, όμως, ισχυρά κίνητρα από τη σούπερ ανταγωνιστική συναλλαγματική ισοτιμία, γεγονός που είναι αδιαμφισβήτητο.
Ας υποθέσουμε, λοιπόν, ότι κατά τα μέσα του 2013 η ελληνική οικονομία ανακάμπτει, ενώ η υπόλοιπη ευρωζώνη παραμένει σε ύφεση. Ο αντίκτυπος στην Ισπανία, στην Πορτογαλία και στην Ιταλία, που θα παλεύουν ακόμη με τη λιτότητα, θα είναι ισχυρός. Οι ψηφοφόροι των συγκεκριμένων χωρών θα αρχίσουν να παρατηρούν την επιτυχία της γειτονικής Ελλάδας, που όλοι μέχρι πρότινος περιφρονούσαν.
Θα αρχίσουν να διερωτώνται γιατί οι δικές τους κυβερνήσεις δεν ακολουθούν το ελληνικό παράδειγμα και θα ενταθούν οι φωνές που θα τάσσονται υπέρ της εξόδου από την ευρωζώνη. Με άλλα λόγια, το ελληνικό παράδειγμα θα μπορούσε να αλλάξει θεμελιωδώς τα κίνητρα των χωρών να παραμείνουν στην ευρωζώνη, ειδικότερα εάν το οικονομικό περιβάλλον εξακολουθήσει να είναι δυσμενές.
Σε αυτό το σημείο, θα επηρεαστεί και η Γερμανία. Σήμερα η Γερμανία κάνει τα ελάχιστα για να παραμείνει ενωμένη η ευρωζώνη και μάλιστα με απροθυμία. Εάν, όμως, η έξοδος γίνει ελκυστική πρόταση για τα μέλη της ευρωζώνης, τότε η Γερμανία θα βρεθεί στο στόχαστρο. Θα της ζητηθεί να δείξει μεγαλοθυμία αντί για την τρέχουσα τσιγκουνιά ως ύστατη δοκιμασία για το πόσο πολύ εκτιμά την ευρωζώνη.
Η απάντηση μπορεί να ξαφνιάσει. Ο γερμανικός λαός μπορεί ξαφνικά να συνειδητοποιήσει ότι η ευρωζώνη προσφέρει στη χώρα όχι ένα, αλλά δύο «αλόγιστα προτερήματα»: χαμηλά επιτόκια, που είναι και ο παράδεισος του ευρωπαϊκού κεφαλαίου, και ανταγωνιστική συναλλαγματική ισοτιμία καθώς δένεται με πιο αδύναμους εταίρους. Σε αυτήν την περίπτωση, η Γερμανία θα πρέπει να προσφέρει στους εταίρους της μία πολύ πιο ελκυστική συμφωνία για να τους κρατήσει στην ευρωζώνη.
Αυτό το σενάριο βρίθει ειρωνικών καταστάσεων. Η Ελλάδα, που τώρα θεωρείται ο παρίας που μολύνει την ευρωζώνη, θα είναι πολύ μεγαλύτερος κίνδυνος για την επιβίωση του ευρώ εάν εκδιωχθεί. Εάν η έξοδος από την ευρωζώνη δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για ανάκαμψη στην Ελλάδα, τότε μπορεί να υπάρξει ο κίνδυνος μετάδοσης της… επιτυχίας. Η συνεχιζόμενη ελληνική τραγωδία μπορεί να έχει τελικά αίσιο τέλος για την Ελλάδα. Η τραγωδία, όμως, θα συνεχιστεί για την ευρωζώνη και ίσως για όλο το ευρωπαϊκό οικοδόμημα''.
Read more »

Γιώργος Κασσιμάτης: Αναγκαία και απαραίτητη η καταγγελία των δανειακών συμβάσεων

Το έλλειμμα του σημερινού πολιτικού λόγου για την κυριαρχία και την ανεξαρτησία της Ελλάδας
1. Οι βάσεις των «Μνημονίων», που δένουν χειροπόδαρα την Ελλάδα, δεν είναι απλώς οικονομικές. Τα «Μνημόνια» δεν είναι απλά δανειακά κείμενα που εκμεταλλεύονται οικονομικά τον οφειλέτη. Με τα «Μνημόνια» δεν επιδιώκεται μόνο η διασφάλιση με σκληρούς όρους των δανειζόμενων κεφαλαίων. Τα «Μνημόνια» έχουν στόχο την ολοκληρωτική κατάλυση της ανεξαρτησίας της Ελλάδας ως κυρίαρχου κράτους.
Αυτό είναι ολοφάνερο από τους έξης όρους των δανειακών συμβάσεων του Μαΐου 2010 (Α΄ Μνημόνιο) και του σχεδίου Δανειακής Σύμβασης που ενέκρινε η Βουλή (Β΄ Μνημόνιο):

1ος Όρος: Παραίτηση υπέρ των δανειστών από όλα τα δικαιώματα εθνικής κυριαρχίας και από όλες τις ασυλίες που παρέχει το διεθνές δίκαιο σε κάθε κράτους για την προστασία ζωτικής σημασίας αγαθών του. [άρθρα 3
(4) και (5), 4 (1) (β), 15 (1) (α) και Παράρτημα 4 της «Σύμβασης Δανειακής
Διευκόλυνσης»]
2ο Όρος: Δέσμευση του συνόλου της δημόσιας περιουσίας υπέρ των δανειστών [άρθρο 4 (2) της «Σύμβασης Δανειακής
Διευκόλυνσης»]. Η δέσμευση αυτή αποκλείει κάθε είδους οικονομική διασφάλιση άλλου δανειστή εκτός από αυτούς του Μνημονίου. Με αυτό τρόπο αποκλείει ολοκληρωτικά στην Ελλάδα να συνάψει οικονομικές σχέσεις με άλλες χώρες, καταλύοντας έτσι την ανεξαρτησία της.
3ος Όρος: Οι δανειακές μας συμβάσεις (τα «Μνημόνια») υπάγονται υποχρεωτικά στο αγγλικό δίκαιο και οι δικαστικές αποφάσεις είναι απόλυτα εκτελεστές και δεσμευτικές στην Ελλάδα [άρθρο 14 (1) και (3) της
«Σύμβασης Δανειακής Διευκόλυνσης»]. Ο όρος αυτός –και μόνος του- καταλύει την κυριαρχία του κράτους, γι’ αυτό και έχει κριθεί ως αντίθετος με το διεθνές δίκαιο.
Με τον όρο αυτόν αντιμετωπίζεται το δανειζόμενο κράτος ως ιδιώτης οφειλέτης. Αυτό σημαίνει ότι η Ελλάδα:
(α) δεν μπορεί να επικαλεστεί τα δικαιώματα και την προστασία που παρέχει το διεθνές δίκαιο σε κάθε κράτος (ούτε προστασία των δικαιωμάτων του ανθρώπου, ούτε την προστασία της εθνικής κυριαρχίας που παρέχει στα κράτη η διεθνής κοινότητα) και
(β) το κράτος ως οφειλέτης δεν μπορεί να επικαλεστεί απέναντι στους δανειστές του, ούτε τα δικαιώματα που παρέχει το ελληνικό δίκαιο και τα δίκαια όλων των χωρών της ηπειρωτικής Ευρώπης στον ιδιώτη δανειστή, γιατί δεν τα αναγνωρίζει το αγγλικό δίκαιο. Τα δικαιώματα αυτά είναι πολλά: (ακυρότητα των εκμεταλλευτικών συμβάσεων, δικαίωμα αναπροσαρμογής των συμβάσεων λόγω μεταβολής των συνθηκών κ.ά.).
4ος Όρος: Οι δανειστές έχουν το δικαίωμα να μεταβιβάσουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους από τις δανειακές συμβάσεις σε τρίτο κράτος ή πρόσωπο. Η Ελλάδα δεν έχει αυτό το δικαίωμα (άρθρο 2 της «Σύμβασης Δανειακής Διευκόλυνσης).
Πρέπει να σημειωθεί ότι οι όροι αυτοί εξακολουθούν να ισχύουν και αποτελούν δεσμεύσεις (με διάφορους τρόπους και όρους) και του Β’ Μνημονίου.
2. Από το σύνολο σχεδόν των όρων που είναι εκμεταλλευτικοί, τοκογλυφικοί, εκβιαστικού και παράνομοι, αναφέρω μόνο τους παραπάνω όρους, γιατί αυτοί είναι ολοφάνερο ότι αποτελούν τη βάση κατάλυσης της εθνικής κυριαρχίας και της πολιτικής ανεξαρτησίας της χώρας μας, που αποτελεί το σκοπό των δανειστών μας (των κρατών μελών της Ευρωζώνης με επικεφαλής τη Γερμανία και το ΔΝΤ).
Από τους όρους αυτούς προκύπτει ότι η μόνη σωστή αντιμνημονιακή πολιτική είναι αυτή που θεωρεί ότι δεν υπάρχει άλλη λύση παρά μόνο:
- η καταγγελία των «Μνημονίων» με (προσωρινή) στάση πληρωμών – και όχι «παύση» πληρωμών που λένε πολλοί σκόπιμα, γιατί σημαίνει χρεοκοπία-
- ο έλεγχος του ύψους του δανείου, ώστε να προσδιοριστεί επακριβώς το μη επαχθές χρέος, που είναι το νόμιμο κατά το διεθνές δίκαιο, γιατί ανταποκρίνεται στην αντοχή του κράτους ως προς το να εξασφαλίσει τις βασικές ανάγκες του λαού του και της άμυνάς του,
- η διαγραφή (το «κούρεμα») του επαχθούς μέρους του δανείου, που υπερβαίνει τις δυνάμεις του κράτους να το πληρώσει και η αναδιαπραγμάτευση, μεταξύ ίσων κρατών, του μη επαχθούς μέρους του δανείου με νόμιμους όρους.
Αυτό που υποστηρίζουν –τώρα, οψίμως- τα κόμματα της μνημονιακής παράταξης ότι θα αναδιαπραγματευθούν όρους των «Μνημονίων» ή ότι θα επιδιώξουν «σταδιακή αποδέσμευση από αυτά» είναι αναποτελεσματικά και λέγονται για να παραπλανήσουν το λαό. Η αλήθεια είναι μια: Από τη στιγμή που υπάρχουν οι παραπάνω όροι ως βάση του δανεισμού της Ελλάδας, χωρίς προηγούμενη καταγγελία των δανεικών συμβάσεων που τους περιέχουν, καμιά άλλη διαπραγμάτευση δεν είναι δυνατή, ούτε μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά.
3. Ο σκοπός των παραπάνω επονείδιστων όρων είναι διττός:
(α) Η ένταξη στο μπλοκ δυνάμεων ΗΠΑ-Ευρώπης της Ελλάδας ως υποτελούς μέλους, χωρίς δικαίωμα να στραφεί προς άλλη κατεύθυνση και
(β) Η μεταβίβαση όλων των πλουτοπαραγωγικών πηγών σε πολυεθνικές εταιρείες του ίδιου πολιτικού μπλοκ και ο πλήρης αφελληνισμός της ελληνικής οικονομίας εις όφελος των χρηματοπιστωτικών κέντρων που υπάγονται στο ΔΝΤ.
4. Υποστηρικτικός αυτών των στόχων των δανειστών μας είναι ο πολιτικός λόγος:
- που εκφέρουν και αναπτύσσουν σκόπιμα τα κόμματα και τα ΜΜΕ που στηρίζουν τη μνημονιακή πολιτική,
- καθώς, δυστυχώς, και οι αντιμνημονιακές παρατάξεις και τα μέσα επικοινωνίας τους, από έλλειμμα γνώσης του πραγματικού συμφέροντος της Ελλάδας και της πραγματικής βούλησης του ελληνικού λαού.
Ο λόγος αυτός παρουσιάζει τα έξης ελλείμματα:
(α) Ποτέ και τίποτε δεν ακούγεται για ό,τι έχει σχέση με την κυριαρχία του ελληνικού κράτους, τα εθνικά μας θέματα και την εξωτερική μας πολιτική. Τον τελευταίο καιρό το Υπουργείο Εξωτερικών έχει σβήσει από το χάρτη.
(β) Ποτέ και τίποτε δεν ακούγεται για τον τρόπο με τον οποίο φεύγουν καθημερινά, χωρίς καμιά διαφάνεια και χωρίς καμιά πληροφορία, οι πλουτοπαραγωγικές πήγες μας, τόσο οι οικονομικού ενδιαφέροντος, όσο και οι γεωπολιτικού ενδιαφέροντος. Δεν ακούσαμε ποτέ, πού μεταβιβάζονται (νομίζω, μεταβιβάστηκαν ήδη) τα δικαιώματα του υποθαλάσσιου πλούτου της Ελλάδας.
(γ) Ποτέ και τίποτε δεν ακούγεται για το επονείδιστο «Ταμείο», μέσω του οποίου φεύγει από την Ελλάδα χωρίς κανένα δικαίωμα της Ελλάδας κάθε πλουτοπαραγωγική πηγή και κάθε έσοδο, με αδιαφανείς διαδικασίες και με απώλειες δισεκατομμυρίων. Κανένα κόμμα δεν είπε μέχρι σήμερα ότι πρέπει να καταργηθεί αυτό το εγκληματικό και παμφάγο τέρας.
(δ) Ποτέ και τίποτε δεν ακούγεται –παρά το ότι υπάρχει πλούσια πρακτική- για το τρόπο με τον οποίο γίνεται η σύμφωνη με το διεθνές δίκαιο στάση πληρωμών και η αναδιαπραγμάτευση των δανειακών συμβάσεων, για να μάθει ο κόσμος ότι όχι μόνο εφικτό είναι, αλλά και αναγκαίο.
(ε) Ποτέ και τίποτε δεν ακούστηκε για το ότι οι δανειακές συμβάσεις είναι ανυπόστατες και ότι είναι αντίθετες με το δίκαιο της ΕΕ και ότι δε δεσμεύουν νομικά τη Χώρα
(στ) Τέλος, ποτέ και τίποτε δεν ακούστηκε, ότι –εκτός από την πολιτική της υποτέλειας- υπάρχει και η πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική, και ότι το ΔΝΤ και η Ευρωζώνης της Γερμανίας δεν είναι οι μόνες πήγες δανεισμού και βοήθειας στον Πλανήτη.
Πειραιάς 12. 5. 2012
Γιώργος Κασσιμάτης
Read more »

Νέα δημοσκόπηση ΣΟΚ μονοψήφιο το ΠαΣοΚ

Νέα δημοσκόπηση για λογαριασμό του Extra3 διενεργήθηκε απο την δημοσκοπική ομάδα του τμήματος στατιστικής του οικονομικού πανεπιστημίου Αθηνών για τον Νομό Αττικής το αποτελέσματα εκπλήσσει...
Να τονίσουμε οτι ο καθηγητής του τμήματος στατιστικής του οικονομικού πανεπιστημίου Αθηνών είναι ο άνθρωπος που κατέγραψε με απόλυτη επιτυχία τα αποτελέσματα των εκλογών της 6ης Μαϊου...

Δείτε τα ποσοστά των κομμάτων με πρόθεση ψήφου:



1. ΣΥΡΙΖΑ: 28.9%

2. ΝΔ: 12,5%
3. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ: 11,6%
4. ΠΑΣΟΚ: 7,9%
5. ΚΚΕ: 6,2%
6. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ: 5,3%
7. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ: 5%
8. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ: 3,2%
9. ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ: 3,1%
10. ΛΑΟΣ: 2,7%
11. ΔΡΑΣΗ: 2,3%
12. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ: 1,1%
13. ΑΝΤΑΡΣΥΑ: 0,5%
14. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ: 0,4%
ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ: 3,5%

ΑΛΛΟ: 4,5%
Με την αναγωγή των αποτελεσμάτων προκύπτουν τα εξής:

1. ΣΥΡΙΖΑ: 31.9%

2. ΝΔ: 13,8%
3. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ: 12,8%
4. ΠΑΣΟΚ: 8,7%
5. ΚΚΕ: 6,8%
6. ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ: 5,8%
7. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ: 5,5%
8. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ: 3,5%
9. ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ: 3,4%
10. ΛΑΟΣ: 3%
11. ΔΡΑΣΗ: 2,5%
12. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ: 1,2%
13. ΑΝΤΑΡΣΥΑ: 0,6%
14. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ: 0,4%

Read more »

Η ιδανική πολιτεία.

Read more »

Να κάνουμε εκλογές,όχι “εμφύλιο”.Οι απαντήσεις που πρέπει να δώσουν τα κόμματα




Δεν έχουν καταλάβει τίποτα! Η χώρα βρίσκεται με δική τους ευθύνη στη χειρότερη στιγμή της μεταπολεμικής της ιστορίας με δική τους ευθύνη.Κι αυτοί από χθες κιόλας “τρώγονται σαν τα σκυλιά” ,όχι για να πείσουν για τις προτάσεις τους για το πως θα υπάρξει μια αξιόπιστη λύση διάσωσης,αλλά για το ποιος ευθύνεται περισσότερο για τη νέα προσφυγή στις κάλπες!

Απ΄ ότι φαίνεται θα το ζήσουμε κι αυτό. Ψηφοφόροι σε απόγνωση ,εκβιαζόμενοι ανοιχτά από το εξωτερικό και το εσωτερικό για την απόλυτη καταστροφή,θα ζήσουμε μια αντιπαράθεση που θα έχει τη μορφή “εμφύλιου” με κεντρικό θέμα αντιπαράθεσης “ποιος φταίει για τις εκλογές”!

Διαπιστώσεις τέλος!

Στις εκλογές που έρχονται οι πολίτες θέλουν απαντήσεις απ΄ όλους:


•Από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ,από τους κυρίους Σαμαρά και Βενιζέλο να πείσουν ,γιατί ενώ πριν από τις 6 Μαίου έλεγαν ότι ο δρόμος του μνημονίου έτσι όπως έχει υπογραφεί είναι μονόδρομος και μετά από το εκλογικό αποτέλεσμα κόλαφος …ανακάλυψαν ότι μπορεί και να υπάρχουν και παράδρομοι! Και ποιοι είναι αυτοί.

•Από το ΣΥΡΙΖΑ,να εξηγήσει ποιο ακριβώς είναι το σχέδιο εξόδου από τη κρίση. Σχέδιο συγκεκριμένο κι όχι συνθήματα και υποσχέσεις.Ο άλλος δρόμος που περιγράφει έχει “πόνο,δάκρυα και αίμα” ,αλλά οι ψηφοφόροι που είπαν όχι στο μνημόνιο δείχνουν έτοιμοι να ακούσουν την πραγματική διαδρομή.Για να μπορέσουν οριστικά να αποφασίσουν αν θα τραβήξουν αυτό το δρόμο ή αν θα παραμείνουν σ΄ αυτόν που τον έβαλαν τα δύο πρώην μεγάλα κόμματα.

•Από τη ΔΗ.ΜΑΡ του κ.Κουβέλη να αποσαφηνίσει τη δική της πρόταση και να επιλέξει προς τα που θα κινηθεί πολιτικά.

•Το ΚΚΕ να ξεφύγει από τις διαπιστώσεις και τη στάση αναμονής των εξελίξεων και να προτείνει μια ρεαλιστική λύση για την έξοδο από τη κρίση.Αν θέλει βέβαια.

Και όλοι μαζί να ασχοληθούν όχι με τα ποσοστά τους αλλά με το πως θα συμβάλουν στη διαμόρφωση μιας συνολικής πρότασης εξόδου της χώρας από τη κρίση που την απειλεί θανάσιμα. Μια λύση που αν είναι δυνατόν θα στηριχθεί απ΄ όλους με τόλμη και αποφασιστικότητα.Γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουν να επιβάλουν αυτή τη λύση σ΄ όσους προσπαθούν με τελεσίγραφα,απειλές και εκβιασμούς να μας δέσουν χειροπόδαρα για πολλές δεκαετίες.

Δεν είμαστε μόνοι μας,όσο κι αν προσπαθούν να μας πείσουν γι΄ αυτό. Στην Ευρώπη δεν υπάρχουν μόνο η Μέρκελ,ο Ολάντ,ο Ραχόϊ και οι άλλοι ηγέτες που δείχνουν να είναι “ενσωματωμένοι” στις δυνάμεις της αγοράς.Υπάρχουν και εκατομμύρια πολιτών που και αυτοί πιέζουν για αλλαγή πορείας.Μόνο που εκεί δεν κάνουν εκλογές σε συνθήκες “εμφύλιου”,όπως συμβαίνει στην Ελλάδα.

Read more »

ΣΟΚ! Κλείνουν οι 9 στις 10 επιχειρήσεις

Σε αλλαγή του «χάρτη» των ελληνικών επιχειρήσεων οδηγείται η αγορά από την πρωτοφανή κρίση.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία του Γενικού Εμπορικού Μητρώου και των επιμελητηρίων, το 2011, για κάθε δέκα επιχειρήσεις που προχώρησαν σε έναρξη λειτουργίας, αντιστοιχούσαν 9,2 επιχειρήσεις που έβαζαν λουκέτο, έναντι 8,9 το 2010 και 8,6 το 2009.
Καταλυτικά είναι τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2012, που δείχνουν περισσότερες επιχειρήσεις να κλείνουν, από αυτές που ανοίγουν.
Συγκεκριμένα, για το 2009 τα στοιχεία δείχνουν ότι ιδρύθηκαν 61.345 επιχειρήσεις και έκλεισαν 53.819, το 2010 ξεκίνησαν τη λειτουργία τους 62.781 επιχειρήσεις και έκλεισαν 56.037 και το 2011 άνοιξαν 55.954 επιχειρήσεις, ενώ έκλεισαν 51.531.
Σε ό,τι αφορά στα στοιχεία πρώτου τριμήνου 2012, φαίνεται να ξεκίνησαν τη δραστηριότητά τους 8.361 επιχειρήσεις και έκλεισαν 10.315.
Read more »

Καμμένος : Πρότεινε εξ αρχής τον κ. Π.Πικραμένο

Τον Πρόεδρο του Συμβουλίου Επικρατείας κ. Π. Πικραμένο πρότεινε  για υπηρεσιακό Πρωθυπουργό ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων κ Π.Καμμένος, όπως δήλωσε ο ίδιος . H πρότασή του έγινε αποδεκτή αφού είχε διαφωνήσει κάθετα με την διατήρηση του κ. Λουκά Παπαδήμου που τον είχε προτείνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, κ Κ.Παπούλιας και συμφώνησαν οι κ κ Σαμαράς και Βενιζέλος. Σε δεύτερη φάση πρότεινε τον κ. Παπαδήμο καοιο κ. Τσίπρας που αρχικά είχε προτείνει τον κ. Γεράσιμο Αρσένη. Ο κ Καμμένος πρότεινε επίσης για υπουργό Εσωτερικών τον καθηγητή κ. Ηφαιστο και υπουργό Αμυνας τον στρατηγό ε.α κ Γράψα.
Κατά τον κ Καμμένο η υπηρεσιακή κυβέρνηση δεν πρέπει να πουλήσει δημόσια περιουσία, και όπως είπε συμφωνήθηκε στο ΝΑΤΟ να εφαρμοστεί η πολιτική του Veto αν στην Σύνοδο του ΝΑΤΟ στις 21-22 Μαίου στο Σικάγο  μπεί θέμα εισόδου των Σκοπίων. Ζήτησε επίσης να κυλήσουν ήρεμα οι εκλογές χωρίς να διαταραχθεί ο τουρισμός.
Read more »

Στο Προεδρικό Μέγαρο ο Πικραμένος για την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης

Στις 3.15 ο Π. Πικραμένος στο Προεδρικό Μέγαρο για την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης. Για οτιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώσουμε…
Read more »

Αύριο η ορκωμοσία της υπηρεσιακής κυβέρνησης!

Παρά το γεγονός ότι πάμε σε νέες εκλογές, αύριο στις 11 το πρωί, ορκίζονται οι νέοι βουλευτές.
Η νέα βουλή θα διαλυθεί την Παρασκευή, ενώ οι βουλευτές, σύμφωνα με τον κανονισμό, δικαιούνται μισθό ενός μήνα, παρόλο που ουσιαστικά θα είναι στο κοινοβούλιο για ένα 24ωρο (οι περισσότεροι έχουν δηλώσει πως δεν πρόκειται να εισπράξουν το μισθό)…

Read more »

Η καταγγελία Γεωργιάδη για Καμμένο – Γεωργαλά

Στη σχέση του προέδρου των Ανεξάρτητων Ελλήνων κ. Πάνου Καμμένου με τον Γεώργιο Γεωργαλά, υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ την περίοδο της χούντας, επανέρχεται με σημερινή αποκλειστική δήλωσή του στο newsbomb ο βουλευτής της ΝΔ κ. Άδωνις Γεωργιάδης.
Όπως υπογραμμίζει ο κ. Γεωργιάδης, όταν προέκυψε το θέμα ότι συνεργάζεται με τον κ. Γεωργαλά,  ο κ. Πάνος Καμμένος έσπευσε να διαψεύσει κατηγορηματικά κάθε συνεργασία τώρα ή στο παρελθόν, ενώ δήλωσε ότι όλα αυτά είναι λάσπη εναντίον του.
Και συνεχίζει: «Μάλιστα, δήλωσε προεκλογικά ότι αν αποδειχθεί οποιαδήποτε σχέση του ίδιου με τον κ. Γεωργαλά, θα απέσυρε την υποψηφιότητα του κόμματός του στις εκλογές.
Ωστόσο, στο «Ε» της Ελευθεροτυπίας, στις 17/11/1996, προ 16 ετών, δημοσιεύεται συνέντευξη του κ. Γεωργαλά, όπου αναφέρει ξεκάθαρα ότι γράφει τους λόγους του κ. Καμμένου. Μάλιστα, σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, τις διευκρινίσεις πάνω στη συνέντευξη ο κ. Γεωργαλάς τις έστειλε τότε με διεύθυνση αποστολέα το πολιτικό γραφείο του κ. Καμμένου.
  • Τι άλλη απόδειξη χρειαζόμαστε για να αποδείξουμε ότι ο κ. Καμμένος ψεύδεται;
  • Και αν ψεύδεται με τόση ευκολία για τέτοια θέματα, τι θα κάνει με τα πιο σοβαρά;»
Η συνέντευξη Γεωργαλά 
Στη διάρκεια της πολιτικής εκπομπής του «Alpha», ο κ. Γεωργιάδης παρουσίασε αντίγραφο της πολυσέλιδης συνέντευξης του κ. Γεωργαλά στο «Ε» της Ελευθεροτυπίας με ημερομηνία δημοσίευσης 17 Νοέμβριου 1996, στην οποία ο κ. Γεωργαλάς εξηγούσε πώς γράφει τους λόγους του τότε βουλευτή της ΝΔ στη Β’ Αθήνας κ. Πάνου Καμμένου.
Ο κ. Γεωργιάδης εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στον Πάνο Καμμένο, τον οποίο κατηγόρησε ως «παθολογικό ψεύτη».
Τον κάλεσε μάλιστα να παραιτηθεί και να κατέβει ξανά ως υποψήφιος, γεγονός για το οποίο -όπως είπε ο κ. Γεωργιάδης- είχε δεσμευθεί εάν βρεθεί κάποιος να αποδείξει στον κ. Καμμένο ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με τον Γ. Γεωργαλά.
«Πρέπει να γνωρίζουμε την ηθική ποιότητα αυτών που εμπιστευόμαστε. Ο κ. Καμμένος  έλεγε ότι ο Γεωργαλάς δουλεύει για τον Γεωργιάδη και ότι πρόκειται για λάσπη της Συγγρού. Έλεγε ότι ήταν δύο ετών στη χούντα και ότι αν του αποδείξει κάποιος ότι ξέρει τον Γεωργαλά δεν θα κατέβει στις εκλογές» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα, ο κ. Γεωργιάδης παρουσιάζοντας τα έγγραφα, τόνισε ότι η απάντηση του Γ. Γεωργαλά προς την Ελευθεροτυπία είχε σταλεί από το γραφείο Τύπου του Πάνου Καμμένου στη Βουλή στις 24 Νοεμβρίου 1996.
Read more »

Τσίπρας: Πρότεινε τον Αρσένη



Ο Αλέξης Τσίπρας πρότεινε να αναλάβει υπηρεσιακός πρωθυπουργός ο Γεράσιμος Αρσενης.
Εναλλακτικά είπε ότι θα αποδεχόταν την παραμονή του Λουκά Παπαδήμου.
Read more »

Παναγιώτης Πικραμμένος ο υπηρεσιακός πρωθυπουργός


Ο πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας κ. Παναγιώτης Πικραμμένος είναι ο νέος πρωθυπουργός της υπηρεσιακής κυβέρνησης, που θα οδηγήσει τη χώρα σε νέες εθνικές εκλογές οι οποίες θα διεχαχθούν στις 17 Ιουνίου.

Παναγιώτης Πικραμμένος ο υπηρεσιακός πρωθυπουργός
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας πρότεινε τον κ. Λουκά Παπαδήμο.
Οι κ.κ. Αντώνης Σαμαράς και Ευάγγελος Βενιζέλος πρότειναν επίσης τον κ. Λουκά Παπαδήμο, ως αξιόπιστο συνομιλητή των εταίρων μας καθώς εκκρεμεί και η σύνοδος κορυφής στις Βρυξέλλες.
Ο επικεφαλής του  ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξης Τσίπρας πρότεινε τον κ. Γεράσιμο Αρσένη, πρώην υπουργό και σύζυγο της προέδρου της Κοινωνικής Συμφωνίας κυρίας Λούκας Κατσέλη.
Η γγ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα δεν πρότεινε πρόσωπο, σμείωσε ωστόσο με νόημα, ότι το προεκλογικό παιχνίδι δεν έλλειψε και από την υπηρεσιακή κυβέρνηση.
Σημειώνεται ότι στη διάρκεια της σύσκεψης υπήρξε αντιπαράθεση μεταξύ του κ. Ευάγγελου Βενιζέλου και του κ. Αλέξη Τσίπρα, καθώς ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κατηγόρησε τον Αλέξη Τσίπρα για κομματική συναλλαγή, υπονοώντας ότι η πρότασή του σχετίζεται με κομματικά οφέλη από τη συνεργασία με το κόμμα της Λούκας Κατσέλη.
Ειδικότερα, σχολιάζοντας την πρόταση του Αλέξη Τσίπρα, ο Ευάγγελος Βενιζέλος είπε ότι πρόκειται για κολοσσιαία αντίθεση, από τη μια να κάνει μία κομματική συναλλαγή και από τη άλλη να αρνείται την οικουμενική κυβέρνηση.
Συνεργάτες του κ. Βενιζέλου χαρακτήρισαν την πρόταση Τσίπρα φθηνή.
Οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ πρόκειται να υποβάλουν τις παραιτήσεις τους.
Στη διάρκεια της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών δεν συζητήθηκε διεξοδικά το θέμα των υπουργών. Μόνο ο Πάνος Καμμένος, όπως ο ίδιος δήλωσε πρότεινε για υπουργό Εξωτερικών τον διεθνολόγο καθηγητή Παναγιώτη Ηφαιστο και για υπουργό Εθνικής Αμυνας τον πρώην αρχηγό ΓΕΣ Γιώργο Γράψα.



Read more »

Π. Πικραμμένος: Ποιος είναι ο υπηρεσιακός πρωθυπουργός



Ο Παναγιώτης Πικραμμένος, ένας εκ των τριών προέδρων των ανωτάτων δικαστηρίων της χώρας και συγκεκριμένα του Συμβουλίου της Επικρατείας, είναι ο υπηρεσιακός πρωθυπουργός,

Π. Πικραμμένος: Ποιος είναι ο υπηρεσιακός πρωθυπουργός
ο οποίος θα αναλάβει το σχηματισμό της υπηρεσιακής κυβέρνησης με στόχο να οδηγηθεί οι χώρα σε νέες εκλογές σε περίπου ένα μήνα.
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1945 και είναι απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθηνών (1963) και πτυχιούχος της Νομικής Σχολής Αθηνών (1968).
Το 1976 διορίσθηκε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, κατόπιν διαγωνισμού, ως Εισηγητής και το 1981 προήχθη στο βαθμό του Παρέδρου. Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής του αδείας παρακολούθησε μαθήματα ευρωπαϊκού δικαίου στο Πανεπιστήμιο Paris II.
Το 1993 προήχθη στο βαθμό του Συμβούλου. Έχει διατελέσει μέλος δικαστικών και υπηρεσιακών συμβουλίων, νομοπαρασκευαστικών επιτροπών καθώς και του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου, ενώ το 2007 προήχθη σε αντιπρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας και τον Ιούλιο του 2009 σε πρόεδρο του ιδίου Δικαστηρίου.
Διετέλεσε σύμβουλος του πρωθυπουργού Κωνσαντίνου Μητσοτάκη σε θέματα δημοσίου δικαίου (1991 - 1993) και μέλος της ΚΕΝΕ (1990-1991).
Από τον Οκτώβριο του 2005άσκησε, παραλλήλως με τα καθήκοντά του ως δικαστικού λειτουργού, καθήκοντα Γενικού Διευθυντή της Εθνικής Σχολής Δικαστικών Λειτουργών, θέση από την οποία υπέβαλε παραίτηση μετά την προαγωγή του σε πρόεδρο του Δικαστηρίου.
Ως δικαστικός έχει εκδώσει σημαντικές αποφάσεις. Έκρινε αντισυνταγματική την προσωποκράτηση για χρέη ενώ ήταν εισηγητής στην υπόθεση του δασικού νόμου (2003), στην υπόθεση του Μουσείου της Ακρόπολης και στην υπόθεση του γηπέδου της Α.Ε.Κ. απαγορεύοντας την κατασκευή του.
Read more »